دپارتمان مقاوم سازی

[آنچه از ما مي خواهيد]

با توجه به روند رو به رشد جمعیت و توسعه شهرها، بحث کاربری اراضی برای استفاده بهینه از زمین، اهمیتی فوق العاده پیدا کرده است. از این رو ساخت و ساز مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری در شهرها، کلان شهرها و مناطق آزاد در حال توسعه، رشد چشمگیری یافته است. از طرف دیگر تمایل به استفاده از زمین های نامناسب به لحاظ توپوگرافی در محیط های شهری، که قبلا مورد توجه قرار نمی گرفتند، بسیار افزایش یافته است. اهمیت بالای چنین سازه هایی از لحاظ فنی و اقتصادی، بررسی ژئوتکنیکی بسیار دقیق تری را از لحاظ ظرفیت باربری، نشست و پایداری می طلبد.

دیواره میخکوبی
گروه مهندسی سانا پی
دیواره میخکوبی

ثبت درخواست خدمات

[با ما خواسته خود را در میان بگذارید]

بحث گودبرداری یکی از بحث های بسیار مهم ساختمانی به شمار می رود که نحوه گودبرداری و پایدارسازی دیواره های گود در محل احداث، جزء ابتدایی ترین و بنیادی ترین مسئله ها در ساخت سازه های بزرگ می باشد. معمولا گودبرداری زمانی اهمیت فوق العاده ای می یابد که سایت احداث ساختمان در مجاورت یک یا چند ساختمان قدیمی که فاقد استحکام نسبی هستند، اجرا شود. چنانچه حفاری در خارج از شهر، که مستحدثاتی در اطراف سایت نباشد، انجام شود، گسیختگی گود با معیار پایداری بررسی می شود و معیار تغییر شکل لحاظ نمی شود. همچنین در صورت انجام گودبرداری در فضای شهری و به خصوص ساختمان های مسکونی با درجه اهمیت بالا در نزدیکی آن، هر دو معیار پایداری و تغییر شکل باید در نظر گرفته شود.
با توجه به مشکلات و چالش های بالقوه موجود در زمینه مهندسی ژئوتکنیک برای احداث تاسیسات صنعتی و سازه ها و ساختمان های شهری و زیر ساخت های غیر شهری، گروه مهندسی سانا پی بر پایه امکانات و پرسنل کارآمد خود، اهم فعالیت های خود را بر موارد زیر متمرکز نموده است:

  1. طراحی گود
  2. نظارت بر اجرا
  3. پایدارسازی و ایمن گودبرداری عمیق شهری
  4. بهسازی و مقاوم سازی ابنیه و خاک بستر سازه ها و ساختمان ها
  5. طراحی و ساخت و اجرای انواع دیوارهای خاک مسلح

نمونه پروژه هاي مطالعات تکمیلی

keyboard_arrow_up
با ما تماس بگیرید